Cine sunt musulmanii adevărați ?

by PREOT TEODOR on December 27, 2011 · 113 comments

“Teroriștii nu sunt musulmanii adevărați. Islamul este religia păcii, dar teroriştii, ei nu înțeleg și nici nu au înțeles niciodată învățătura adevărată a islamului”

Aţi auzit vreodată astfel de afirmaţii ? Eu, de foarte multe ori. Dar sunt aceste păreri adevărate ? Au aceşti oameni dreptate când fac astfel de constatări ?

În acest articol îmi propun să facem o mică analiză a celor 3 grupări de musulmani şi să vedem cine din ei sunt adevăraţii urmaşi ai învăţăturii şi tradiţiei islamice. Vă aduc aminte că toţi musulmanii pot fi împărţiţi în trei categorii. Aceştia sunt musulmanii seculari sau dacă putem spune “sociali”. Adică categoria de musulmani care cred ceea ce învaţă islamul despre bunătate, iertare, şi refuză învăţătura cu privire la războiul sfânt. Acestei categorii le place să creadă că islamul este religia păcii, dar părerea lor despre islam, se bazează pe o lipsă de cunoaştere. Cea de a doua categorie, sunt musulmanii tradiţionalişti. Ei sunt aceia care studiază islamul, tradiţia lui şi sunt de acord că islamul îndeamnă la război sfânt, dar ei refuză să participe în el. Şi ultimii sunt musulmanii fundamentalişti. Anume din această categorie fac parte teroriştii.

Acum, întrebarea care apare în mod  normal este “Care din aceste trei categorii sunt musulmanii adevăraţi ?”

Desigur că ultimii, cei fundamentalişti. Voi explica pe scurt şi de ce.

Cu adevărat Coranul conţine mai multe verste care într-un fel sau altul îndeamnă la bunătate. Dar cum rămâne cu toate acele multe versete care îndeamnă la ură şi război împotriva necredincioşilor ? Aici Coranul se contrazice foarte grav. Dar acestea nu sunt unicele contraziceri în Coran. Ca să înţelegem mai bine acest lucru, vă dau un exemplu:
La început Mohamed a interzis musulmanilor să vină beţi la rugăciune ceea ce înseamnă că între rugăciuni, sau noaptea ei puteau chiar să se şi îmbete (Sura 4:43). După aceea în alt loc din Coran găsim alte versete când Mohamed interzice pe deplin alcoolul (ex. Sura 5:90). Şi ne întrebăm de ce Coranul într-un loc permite alcoolul, şi în alt loc îl interzice categoric ? Cu alte cuvinte, de ce Coranul se contrazice ? Aceasta nu este unica contrazicere din această carte. În contextul acesta teologii musulmani au fost nevoiţi să inventeze un principiu de a interpreta Coranul. Acest principiu “nash” spune că o dată ce prorociile în Coran au fost descoperite progresiv pe parcursul a 22 de ani, multe versete au fost descoperite în vremuri diferite şi contexte diferite. De aceea, teologii au hotărât că în cazul în care Coranul se contrazice cu privire la un subiect sau altul, musulmanii trebuie să se conducă după versetele care au fost descoperite cel mai târziu. Ce înseamnă aceasta ? Aceasta înseamnă că dacă la început musulmanii aveau voie să bea alcool numai între rugăciuni, revelaţiile de mai târziu au anulat această permisiune şi au interzis complet consumarea alcoolului. În cazul acesta, musulmanii trebuie să se conducă numai după versetele de mai târziu care interzic categoric alcoolul.

Cum procedăm atunci cu contrazicerile ce se referă la necredincioşi, creştini şi iudei în Coran ? După ce principiu le interpretăm ? Exact după acelaşi principiu. Ce înseamnă aceasta ? Dacă la început Coranul a spus “Nu este silinţă la credinţă” (Sura 2:256) şi în alte locuri Mohamed vorbeşte de bine pe creştini, atunci după aceea a venit o “ploaie” de versete care au contrazis aceste adevăruri. De exemplu câteva din aceste versete care au fost descoperite mai târziu şi după care musulmanii adevăraţi trebuie să se conducă, spun aşa:

O, voi cei care credeţi! Luptaţi împotriva necredincioşilor de lângă voi! Ei să găsească în voi asprime! Şi să ştiţi că Allah este alături de ce ce au frică! (Sura 9:123)

Tot aceeași sură din Coran spune aşa:

După ce lunile sfinte se vor fi scurs, ucideţi-i pe închinătorii la idoli oriunde îi veţi afla, capturaţi-i, încercuiţi-i, puneţi-le capcane! Dacă se căiesc însă, dacă îşi săvârşesc rugăciunea, dacă dau milostenie, daţi-le drumul. Dumnezeu este Iertător, Milostiv. (5)

Potrivit versetelor de mai târziu şi pe care musulmanii trebuie să le împlinească, creştinii şi iudeii sunt duşmanii musulmanilor:

O, voi cei ce credeţi! Nu-i luaţi pe evrei şi pe creştini ca aliaţi(prieteni)! Ei sunt aliaţi unii cu alţii. Aceia dintre voi, care vi-i faceţi aliaţi sunteţi ca şi cum aţi face parte dintre ei. Allah nu călăuzeşte pe calea cea bună pe un neam de oameni nelegiuiţi. (Sura 5:51)

Şi Sura 4:47 mai spune aşa cu privire la creştini:

O, voi celor care vi s-a dat Cartea(creştinii)! Credeţi în ceea ce Noi am pogorât, întărind ceea ce aveaţi deja, înainte ca să vă ştergem chipurile, sucindu-vi-le la spate ori să le blestemăm precum i-am blestemat pe oamenii Sabatului. Porunca lui Dumnezeu este împlinită! (47)

Apoi, tot conform versetelor de mai târziu,

Musulmanii ce refuză războiul sfânt sunt ameninţaţi cu focul veşnic

Cei lăsaţi în urmă, se bucură de lăsarea lor, căci astfel nu mai dau ascultare trimisului lui Dumnezeu. Ei urăsc să lupte pentru calea lui Dumnezeu cu bunurile şi făpturile lor. Ei spun: “Nu porniţi la luptă pe arşiţă!” Spune: “Focul Gheenei este cu mult mai arzător!” De-ar înţelege! (Sura 9:81)

Şi în altă parte mai spune:

O, voi cei ce credeţi! Când îi întâlniţi pe cei care tăgăduiesc gata de luptă, nu le întoarceţi spatele, (15) căci cel care întoarce spatele într-o asemenea zi — dacă nu se duce la o altă bătălie ori dacă nu se alătură unei alte oştiri — acela va atrage mânia lui Dumnezeu asupra sa şi limanul său va fi Gheena! Urâtă devenire! (16)

Astfel de versete care îndeamnă la luptă şi omor, sunt mult mai multe în Coran, ca să nu mai vorbim de hadise (colecţia de cărţi care relatează faptele,obiceiurile şi vorbele lui Mahomed). Trebuie sau nu musulmanii să împlinească aceste versete ? Da trebuie. În cazul în care el nu este de acord cu aceste versete, atunci el nu este de acord cu învăţătura islamului şi prin aceasta el recunoaşte că Coranul se contrazice. Dar dacă se contrazice, atunci nu mai este cuvântul lui Allah. Prin urmare un astfel de musulman nu este un musulman adevărat.

Înţelegând toate acestea, ne întrebăm din nou, care musulmani sunt mai aproape de “adevăr” ? Cei seculari, tradiţionalişti sau fundamentalişti ? Bine înţeles că cei radicali, pentru că anume ei ţin cu stricteţe învăţătura şi tradiţia islamică. Şi anume din această categorie a făcut parte şi însuşi “proorocul” Mahomed.

Trimite prietenilor tăi:

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
Share to Yandex
  • Unique Post
  • Anonymous

    alhamdulliAllah sora ca esti musulmana. bine ai venit la bord,iti recomand si tie si surorii Ioana sa citesca comentariile fratelui Caffa. ve-ti observa ca nu este cu putinta sa-i facti pe crestini sa inteleaga care este defapt adevarul din islam,ve-ti observa ca Caffa care se vede ca stie Coranul si Sharia incearca sa-i explice domnului teodor islamul si domnul preot il contrazice de parca el ar sti mai bine decat un musulman care a studiat si inca studiaza Coranul,hadithurile si Sharia.

  • Anonymous

    si daca tu draga tabyta crezi ca acele versete care este limpede ca nu sunt adevarate din Coran, sa zicem ca este adevarat ca Coranul se contrazice ca este modificat,ca orice om nu ar mai crede nimeni in el nu? ai cautat sa descoperi erorile cartii tale? bibliei tale in care crezi cu atata ardoare? ca sincer sunt o groaza de….nici nu stiu cum sa le zic….de nepotriviri.

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Dragă Alexandra,

    nu este corect ca cineva să pretindă a ști mai bine islamul doar din motiv că el este musulman si alții nu. Este o părere greșită pe care o aveți. Dvs pentru a înțelege Coranul, aveți nevoie să citiți cărțile de mai înainte, Taurot, Zabur, Injil, sau cel puțin să-i întrebați pe cei ce le-au citit. Dvs nici nu le-ati citit si nici nu doriti sa dati ascultare celor ce le-au citit. Daca nu stiti care sunt versetele ce vorbesc cu privire la Scripturile de mai inainte, spuneti-mi si vi le voi da, caci le stiu, chiar daca nu sunt musulman.

  • Anonymous

    dar cine este musulman este intr-un fel superior in stiinta( sper sa nu ma intelegeti gresit cand spun superior) fata de un crestin care cerceteaza dar cerceteaza doar pentru a depista greseli,pe cand un musulman cerceteaza dar cerceteaza pentru a afla adevarul. sper sa ma ajute Allah sa procur cartile sa le pot studia chiar imi doresc lucrul acesta,deocamdata nu este cu putinta. eu una nu am citit cartile dar cand am citit Coranul,am inteles la ce se refera el.despre ce este vorba in mare parte recunosc,pentru ca Coranul se studiaza intr-o viata intreaga,cum zice si Allah :” Coranul o sa se intoarca la Noi virgin.” deci prea multe lucruri din el nu se pot intelege,cu cat studiezi mai mult cu cat inaintezi mai mult in stiinta iti dai seama ca nu sti defapt nimic,ca esti mult prea mic sa intelegi creatia. atunci cand Allah vrea binele unui om,unei creaturi a Lui,il invata islamul. si un om care citeste Coranul,ii raman in minte doar acele lucruri care Allah doreste sa le retina. memorezi doar ce Allah voieste,Allah zice :” nu va puteti dori un lucru inainte ca Eu sa  il doresc pentru voi”

  • Anonymous

    Allahu akbar Allahu akbar Allahu akbar  alhamdulillah ma bucur enorm pentru tine si inshallah vor lasa si alti prejudecatile, ideile preconcepute de oparte si se vor intoarce spre islam

  • Anonymous

    Nu am inteles ce vreti sa spuneti in prima parte a mesajului!
    Am citit Biblia si nu i-am descoperit nepotrivirile, ba din contra am vazut cum s-a implinit in intregime(confirmat si din p.d.v. istoric) se implineste si se va implini.E unica Carte care vorbeste despre trecut, prezent si viitor!Biblia nu este doar o carte, ci Cartea cartilor….unica ce vorbeste si da salvarea sufletelor noastre.
    16. Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.2Timotei cap. 3 

  • Anonymous

    Femeia cu un văl din cap până în picioare, nedreptăţită şi căreia nu i
    se permite să conducă este imaginea comună când vine vorba despre
    tratamentul femeii în islam. Deşi sunt ţări musulmane în lume care impun
    reguli dure pentru femei, acestea nu sunt reguli islamice. Multe dintre
    aceste ţări au legi culturale care sunt împotriva  învăţăturilor din
    Coran.
    Trebuie menţionat că în timpul Arabiei pre-islamice,
    femeile erau folosite doar pentru reproducere şi nu aveau deloc
    independenţă. Naşterea unei fiice într-o familie era considerată
    umilitoare, iar practica uciderii fetiţelor la naştere era
    incontrolabilă. Când s-a instaurat islamul, versetele din Coran au
    condamnat acest obicei.
    Islamul a redat femeilor multe din
    drepturile lor şi Mohamed a spus chiar că “femeile sunt jumătatea
    identică a barbaţilor”. O femeie musulmană are dreptul să refuze sau să
    accepte orice peţitor şi poate cere divorţul. Nici o lege islamică nu
    interzice femeii musulmane să iasă din casă sau să conducă. În plus, în
    ceea ce priveşte educaţia, o femeie este obligată să caute cunoaşterea
    şi este considerat păcat dacă nu face acest lucru.

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Dragă Alexandra,
    dacă nu aș fi fost niciodată într-o țară musulmană, atunci aș putea crede din comentariul dvs că femeia în țările islamice este “Regină”… Dvs ați scris// practica uciderii fetiţelor la naştere era incontrolabilă. Când s-a instaurat islamul, versetele din Coran au condamnat acest obicei.//
    Puteți să-mi arătați unde în Coran această practică este condamnată ? Apoi când spuneți că femeia poate cere divorțul, puteți să-mi dați iarăși versetele din Coran care arată că femeia poate cere divorțul?
    Fiți binecuvântată în Domnul Isus Hristos!

  • Anonymous

    „Divorţul este îngăduit de două ori, după care trebuie, sau ţinerea soţiei cu bunătate sau slobozirea ei cu bunătate. Şi nu vă este vouă îngăduit să luaţi nimic înapoi din ceea ce le-aţi dăruit soţiilor, doar dacă se tem amândouă părţile că nu vor fi în stare să împlinească poruncile lui Allah. Iar dacă vă temeţi că nu veţi putea împlini poruncile lui Allah, atunci nu este nici un păcat ca ea să se răscumpere cu ceva. Acestea sunt poruncile lui Allah şi să nu le încălcaţi! Aceia care le încalcă sunt nelegiuţi!” (Al Baqara:229)

  • Anonymous

    Sa nu fure, nici sa comita Zina, nici sa ucida copiii lor ….( 60:12)

  • Anonymous

    “Si nu ucide-ti copiii voştri de teama de sărăcie; Vom asigura pentru ei şi pentru tine. Într-adevăr, uciderea e un mare păcat. (17:31)

  • Anonymous

    Dna Alexandra, iertati-ma pentru mesajele care au ajuns incorect, desi le postasem la dvs, acum am sa pun numele ca sa stiti ca sunt adresate dvs.
    Priveste ce Biblia ne spune (vorbim de Noul Testament care este adresat neamurilor):
    Despre ucigasi:
    -21. Ati auzit ca s-a zis celor din vechime(celor din vremea vechiului testament): “Sa nu ucizi; oricine va ucide va cadea sub pedeapsa judecatii.” Dar Eu va spun ca oricine se manie pe fratele sau va cadea sub pedeapsa judecatii; si oricine va zice fratelui sau: “Prostule!” va cadea sub pedeapsa Soborului; iar oricine-i va zice: “Nebunule!” va cadea sub pedeapsa focului gheenei. (Matei 5)
    Oricine uraste pe fratele sau este un ucigas; si stiti ca niciun ucigas n-are viata vesnica ramanand in el. (1Ioan.3:15) 
    Despre divort:
    “Caci Eu urasc despartirea in casatorie – zice Domnul Dumnezeul lui Israel – si pe cel ce isi acopera haina cu silnicie – zice Domnul ostirilor. De aceea, luati seama in mintea voastra si nu fiti necredinciosi!” (Mal.2:16) 
    31. S-a zis iarasi: “Oricine isi va lasa nevasta sa-i dea o carte de despartire.Dar Eu va spun ca oricine isi va lasa nevasta, afara numai de pricina de curvie, ii da prilej sa preacurveasca; si cine va lua de nevasta pe cea lasata de barbat preacurveste.(Matei 19)”De aceea va lasa omul pe tatal sau si pe mama sa si se va lipi de nevasta sa, si cei doi vor fi un singur trup”?6. Asa ca nu mai sunt doi, ci un singur trup. Deci, ce a impreunat Dumnezeu, omul sa nu desparta.(Matei 19)Celor casatoriti le poruncesc nu eu, ci Domnul, ca nevasta sa nu sedesparta de barbat. (1Cor.7:10) Celorlalti le zic eu, nu Domnul: daca un frate are o nevasta necredincioasa, si ea voieste sa traiasca inainte cu el, sa nu sedesparta de ea. Si daca o femeie are un barbat necredincios, si el voieste sa traiasca inainte cu ea, sa nu se desparta de barbatul ei. (1Cor.7:13)Daca cel necredincios vrea sa se desparta, sa se desparta; in imprejurarea aceasta, fratele sau sora nu sunt legati: Dumnezeu ne-a chemat sa traim in pace. (1Cor.7:15)

  • Anonymous

    Dna Alexandra:
    Despre furt-Sa nu furi. (Exod.20:15)Sa nu furi. (Deut.5:19)
    17. Sa nu poftesti casa aproapelui tau; sa nu poftesti nevasta aproapelui tau, nici robul lui, nici roaba lui, nici boul lui, nici magarul lui, nici vreun alt lucru care este al aproapelui tau. (Exod 20)
    DE FAPT: “Sa nu preacurvesti, sa nu furi, sa nu faci nicio marturisire mincinoasa, sa nu poftesti” si orice alta porunca mai poate fi, se cuprind in porunca aceasta: “Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.” (Rom.13:9) 
    Despre copii, parinti:Isus a chemat la Sine pe copilasi si a zis: “Lasati copilasii sa vina la Mine, si nu-i opriti; caci Imparatia lui Dumnezeu este a unora ca ei. (Luc.18:16) 
    “Oricine primeste pe unul din acesti copilasi, in Numele Meu, Ma primeste pe Mine; si oricine Ma primeste pe Mine, nu Ma primeste pe Mine, ci pe Cel ce M-a trimis pe Mine.” (Marc.9:37) 
    Copii, ascultati in Domnul de parintii vostri, caci este drept. (Efes.6:1) 
    Copii, ascultati de parintii vostri in toate lucrurile, caci lucrul acesta place Domnului. (Col.3:20) 
    Si voi, parintilor, nu intaratati la manie pe copiii vostri, ci cresteti-i in mustrarea si invatatura Domnului. (Efes.6:4)
    Parintilor, nu intaratati pe copiii vostri, ca sa nu-si piarda nadejdea. (Col.3:21)
    Despre sot si sotie:
    Barbatilor, iubiti-va nevestele cum a iubit si Hristos Biserica si S-a dat pe Sine pentru ea…. (Efes.5:25)
    Tot asa trebuie sa-si iubeasca si barbatii nevestele, ca pe trupurile lor. Cine isi iubeste nevasta se iubeste pe sine insusi. (Efes.5:28)
    Barbatilor, iubiti-va nevestele si nu tineti necaz pe ele. (Col.3:19)
    Barbatilor, purtati-va si voi, la randul vostru, cu intelepciune cu nevestele voastre, dand cinste femeii ca unui vas mai slab, ca UNELE care vor MOSTENI impreuna cu voi harul vietii, ca sa nu fie impiedicate rugaciunile voastre. (1Pet.3:7)
    Si dupa cum Biserica este supusa lui Hristos, tot asa si nevestele sa fie supuse barbatilor lor in toate lucrurile. (Efes.5:24) 
    3. Spune ca femeile in varsta trebuie sa aiba o purtare cuviincioasa, sa nu fie nici clevetitoare, nici dedate la vin; sa invete pe altii ce este bine,4. ca sa invete pe femeile mai tinere sa-si iubeasca barbatii si copiii;sa fie cumpatate, cu viata curata, sa-si vada de treburile casei, sa fie bune, supuse barbatilor lor, pentru ca sa nu se vorbeasca de rau Cuvantul lui Dumnezeu.(Tit 2)

  • Anonymous

    da draga tabyta stiu poruncile,dar eu am intrebat cate dintre ele respectati,si am dat exemplu porunca sa nu furi sau sa nu poftesti nevasta aproapelui,spune tu acum foarte sincer dintre aceste 2 porunci se respecta vreuna in crestinism? in islam se respecta cu strictete mai ales cea cu furtul,In caz de furt trebuiesc martori si daca martorii spun adevarul i se taie mana acelui care a furat,gandeste-te in 600 de ani s-a taiat o singura mana,si daca un musulman stie ce-l asteapta atunci cand fura cu siguranta nu va fura niciodata! un crestin face aceste lucruri fara sa se gandeasca la consecine,ca doar o viata are o traieste din plin! probabil vei incerca sa ma contrazici,dar degeaba o faci ca vad prea bine cum stau treburile in religia voastra! Pace tie si familiei tale!

  • Anonymous

    Draga Alexandra, stiu cum stau lucrurile mai bine decat dvs.Si mai mult stiu si ce spune Biblia legat de aceasta categorie de oamenii, care va fi sfarsitul lor…., care nu vor sa asculte de nimeni, nici macar de Dumnezeu.Ma rog  pentru ei, si pentru draga mea tara, robita de pacat, ca Domnul sa o mantuiasca, si viata mea sa fie o marturie (prin fapte dar si prin vorbe)!
    Biblia nu incurajeaza cu nimic acest lucru, ba il condamna, si cheama pe toti oamenii la pocainta…
    Hai sa ne uitam fiecare in ograda noastra, discutand lucruri care ne privesc obiectiv(si stiti si dvs. cum sunt lucrurile in islam, mai greu sa le recunoastem)si sa nu (mai) mai dam cu pietre uni in alti, caci stiti bine ca nu toti fura…daca vreti, daca nu…e problema dvs., nu a mea.
    Biblia spune, prin Domnul Isus, despre asa ceva:
     Nu judecati, ca sa nu fiti judecati.Caci cu ce judecata judecati veti fi judecati; si cu ce masura masurati vi se va masura.De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau?Sau, cum poti zice fratelui tau: “Lasa-ma sa scot paiul din ochiul tau”, si, cand colo, tu ai o barna in al tau?…Fatarnicule, scoate intai barna din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau.(Matei 7:1-5)

  • Gigel

    Crestinul adevarat respecta legile ,cel cu numele traieste cum vrea .
    Nimeni din cei ca au espectat legile doar din frica nu vor intra in Paradis ,daca un om respecta legile doar de frica pedepsei inseamna ca nu iubeste voia lui Dumnezeu.
    Intr-adevar Islamul este o religie a fricii ,a groazei si nu a oamenilor cu inimi transformate dupa voia lui Dumnezeu .
    Gloatele de musulmani fura si jefuiesc din casele crestinilor din Egipt ,fara frica de pedeapsa .
    Alexandra ,tu nu ai furat niciodata ?

  • Anonymous

    daca am furat cu siguranta Allah mi-a iertat pacatul in momentul in care am intrat in islam! de cand am intrat in islam nu am furat nici macar o scama de pe jos! u exista crestini adevarati si doar cu numele,toti crestinii sunt crestini si cu asta basta,nu mai incerca sa le iei apararea ca nu are rost stiu prea bine ca aveti o mie de fete si suteti falsi in multe privinte,sunteti parsivi sunteti inselatori sunteti mincinosi,hoti,violatori,facatori de rau,criminai in serie,stiu bine lucrurile astea ca vad viata de zi cu zi a unui crestin si ma minunez cum pot exista pe pamant astfel de oameni rai,invidiosi! oare de ce i-a lasat Allah pe pamant cand ei fac numai stricaciune si varsare de sange! Allah sa aibe mila de voi ratacitii si sa va dea  noua sansa!

  • Anonymous

    bravo draga tabyta,sa sti ca ai dreptate si sunt de acord cu tine! eu nu am spus ca biblia incurajeaza acest lucru,hotia sau alte nebunii ale oamenilor,sunt sigura ca il condamna ca sunt porunci de la Dumnezeul Suprem! Cine accepta judecata oamenilor in viata asta,in Ziua Juecatii Allah va lasa oamenii sa il judece,si rea este judecata oamenilor! Foarte bine ca te rogi pentru semenii tai,pentru fratii tai,dar nu uita in primul rand roaga-te pentru tine si entru familia ta,ea este cea mai importanta dupa Dumnezeu,in islam familia este jumatate din credinta! sti ca sunt si musulmani nemernici care se arunca i aer cu bombe care ucid oameni nevinovati stiu acest lucru si il recunosc! la fel cum stiu ca sunt si crestini care omoara oameni nevinovati,in Coran scrie ca cine se sinucide va ajunge in Iad deci fara discutie nu ai niciun drept sa-ti ei viata ca nu este a ta,este a Domnului Tau! si mai scrie ca cine omoara un om este ca si cum ar omori intreaga omenire si cine salveaza un om este ca si cand ar salva intreaga omenire,deci Coranul nu indeamna la omor,cine crede asta a inteles gresit Coranul. Eu personal nu judec pe nimeni ca nu am acest drept,aceasta decizie este  Lui Allah,Dumnezeu sau cum doresti sa-l numesti,si oricum l-ai numi ale Lui sunt cele mai frumoase nume! Pe Tronul Lui Allah scrie ” Mila mea este mai mare decat razbunarea mea! ” Deci hai sa nu ne mai uram unii pe altii sa nu ne mai batjocorim si sa incercam sa castigam putn din mila Lui Allah,sa speram ca ne vom intalni in Paradis cu totii si vom vesnicii acolo! Allah zice ca ce-ti doresti tie doreste si celui de langa tine si ce nu-ti doresti tie nu dori nici dusmanului! Eu doresc tuturor oamenilor inclusiv ateilor sa se trezeasca si sa iubeasca binefacerile Domnului nostru! doresc oamenilor numai bine si as vrea ca toti sa ajunga in Paradis,dar nu conduc la credinta pe cine doresc eu ci pe cine doreste sa fie condus! Allah sa fie cu tine si cu familia ta si sa-ti indrume pasii pe calea cea dreapta! Pace!

  • Anonymous

    Draga Alexandra, Biblia spune:
    La inceput era Cuvantul (ISUS HRISTOS), si Cuvantul era cu Dumnezeu, si Cuvantul era Dumnezeu. (Ioan.1:1) Este un singur DOMN (ISUS HRISTOS), o singura credinta(credinta in Isus), un singur botez(botezul in Numele Lui). (Efes.4:5) 
    Isus i-a zis: “Eu sunt CALEA, ADEVARUL si VIATA. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6) 
    Isus le-a mai zis: “Adevarat, adevarat va spun ca Eu sunt Usa oilor. (Ioan.10:7) 
    Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in MINE (IN ISUS) are VIATA VESNICA. (Ioan.6:47) Cine crede in MINE (Isus), din inima lui vor curge rauri de apa vie, cum zice Scriptura.” (Ioan.7:38) Iar Isus a strigat: “Cine crede in MINE (ISUS) nu crede in Mine, ci in Cel ce M-a trimis(DUMNEZEU) pe Mine. (Ioan.12:44) ”totusi pentru noi nu este decat un singur Dumnezeu: Tatal, de la care vin toate lucrurile si pentru care traim si noi, si un singur Domn: Isus Hristos, prin care sunt toate lucrurile, si prin El si noi.” (1Cor.8:6) Eu si Tatal una suntem.” (Ioan.10:30) 26. Cand va veni Mangaietorul ( Duhul Sfant), pe care-L voi trimite de la Tatal, adica Duhul adevarului, care purcede de la Tatal, El va marturisi despre Mine. Caci Ioan a botezat cu apa, dar voi, nu dupa multe zile, veti fi botezati cu Duhul Sfant.” (Fapt.1:5) Drept raspuns, Isus i-a zis: “Daca Ma iubeste cineva, va pazi Cuvantul Meu, si Tatal Meu il va iubi. Noi vom veni la el si vom locui impreuna cu el. (Ioan.14:23) Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unii pe altii, cum v-am iubit Eu.Nu este mai mare dragoste decat sa-si dea cineva viata pentru prietenii sai.Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu.(Ioan 15)
    Cum am mai spus, o spun si acum: daca va propovaduieste cineva o Evanghelie deosebita de aceea pe care ati primit-o, sa fie anatema! (Gal.1:9)
    Daca nu iubeste cineva pe Domnul nostru ISUS HRISTOS, sa fie anatema! “Maranata!” (Domnul nostru vine!) (1Cor.16:22)
    Alta cale nu exista, decat Calea trasata de Domnul Isus!

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Dacă veți mai citi odată comentariul meu, eu v-am cerut versete din Coran, pentru că așa ați afirmat dvs, “Coranul condamnă”. Dvs mi-ați adus aici ceva de Al Baqara și care nici aceasta nu afirmă cea ce ați spus dvs. Unde vedeți în ceea ce ați adus dvs că femeia în islam are același drept ca și bărbatul de a cere divorțul ?

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Ce bravo ești!!! Cine maschează acum “adevărul” ? De ce nu ați dat tot versetul , care spune așa: —
    O, Profetule! Când credincioasele vin la tine şi-ţi fac jurăminte de credinţă că nu vor alătura pe nimeni lui Dumnezeu, nu vor fura, nu vor preacurvi, nu-şi vor ucide pruncii, nu vor veni cu nici o mârşăvie născocită între mâinile şi picioarele lor, nu se vor răzvrăti asupra ta întru cele de cuviinţă, primeşte atunci jurământul lor de credinţă. Cere iertare lui Dumnezeu pentru ele. Dumnezeu este Iertătorul, Milostivul (12) —-
    A cui sunt cuvintele, ale lui Allah sau a femeilor care vin la Mohamed ? Unde vedeți dvs în acest verset condamnarea păcatului de a ucide
    copii ?

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Numai din cauza că îți este frică de sărăcie nu se poate de omorât copii ? Din alte motive se poate?

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Același princpiu ca și pe timpul lui Vlad Țepeș! Frica nu este solutie împotriva păcatului… În Afganitsan, pe timpul talibanilor, multe mâini au mai fost tăiate din cauza furtului. Pe timpul lor, furtul a fost redus foarte mult, dar după ce a fost dat jos regimul taliban, furturile și hoția și-a luat din nou amploarea la cel mai înalt rang. Câți bani au fost deja investiți în Afganistan ? Și ce s-a schimbat ? Nimic. Pentru că așa zișii musulmani credincioși, care nu fură, au făcut așa ca acești bani să dispară.

  • Anonymous

    Adevarat, Domnule Teodor!

  • Anonymous

    mai scrie destul de clar ca nu ai voie sa-ti omori copii nu ai voie sa ucizi prunci,mai clar de atat nu se poate! ce verset mai lar doriti sa va dau? inca nici acum nu acceptati cand va aduc versete? va ricepeti sa rastalmaciti adevarul nu gluma!

  • Anonymous

    de ce tot folositi cuvantul ” asa zisii” ? nu inteleg la ce va referiti. cert este ca daca furi in islam ti se taie mana deci cati fura stiind ca vor ramane fara un membru atat de indispensabil corpului? cum se pedepseste furtul si preacurvia potrivit Bibliei?

  • Anonymous

    aceleasi porunci pe care le aveti voi le au si musulmanii,deci nici noua nu ne este permis sa ucidem indiferent de varsta prunc sau adult!

  • Anonymous

    Dumnezeule! dmnule teodor dvs chiar nu vedeti? pe bune? va credeam un om calculat,cu capul pe umeri,ce este cu acest comentariu? deci mai limpede de atat nu se poate scrie clar ca femeia are dreptul sa divorteze,ce doriti mai mult? ce vreti sa faceti? ce ganduri ascunse aveti?

  • Gigel

    Din viata lui Mahommed vedem ca el a avut relatii sexuale  cu o fetita de 9 ani , a luat de nevasta pe nora sa , a luat de nevasta pe Safyia dupa ce i-a ucis sotul si tatal ,…….

  • Gigel

    Deci daca ai furat ,trebuia sa ti se taie mana ,da ?
    Daca tu zici ca toti oameni din tarile “crestine ” ,inclusiv cei  ce se declara atei ,agnostici  sunt crestini inseamna ca si toti musulmani  sunt musulmani de drept inclusiv teroristii ,violatorii ,drogatii ,betivii (sunt multi in Turcia ) , te mandresti cu acesti musulmani ?

  • Anonymous

    ti-am spus ca daca am furat vreodata Allah m-a iertat cand am intrat in islam,cand s-a intamplat sa fur ceva eram crestina si in crestinism nu se prea pedepseste furtul . ma mandresc cu un musulman nu cu un terorist,si crestinii sunt terorist stai linistit! daca un musulman este criminal sau violator asta nu inseamna ca si eu si milioane de musulmani sunt la fel,nu mai generaliza. ca pot sa iti arat si eu teroristi din Rusia,Grecia,Norvegia etc. sunt multi si mult mai rai decat multi musulmani teroristi!

  • Anonymous

    nu exista crestin adevarat sau doar cu numele! exista crestini si gata,ca sunt rai sau buni sunt crestini!

  • Anonymous

    un companion al profetului alleihi sallam,era fosrte credincios pe nume Omar,era cel mai credincios dintre toti dupa Mohamed,si a spus : daca ar ajunge toti oamenii in Paradis si unul nu,acela sunt eu. deci era foarte credincios! asa ca nu intri in paradis numai pentru fapte bune,mai sunt si intentiile i gandurile puse la socoteala,sunt multe printre ele este si rugaciunea,ablutiunea,marturisirea de credinta,etc. Allah fie cu tine!

  • Gigel

    Allah te-a iertat ,dar Sharia nu te ierta ,nu uita ca aveai mana iertata
    Tu de ce  generalizezi ?
    Daca spui ca toti oameni din tarile crestine sunt crestini inseamna ca si toti oameni din tarile musulmane ( mai putin crestinii de acolo) sunt musulmani inclusiv teroristii ,violatorii ,drogatii ,hotii .
    Daca generalizam la tarile crestine inseamna ca putem generaliza si la tarile musulmane .

  • Anonymous

    nu am spus nicicand ca un musulman terorist nu este musulman,incurci ideile si vrei sa imi iei mintile sa cred ca am spus ceva neadevarat,sa sti ca nu-ti merge!

  • Anonymous

    dupa ce un om bea el trebuie sa astepte sa nu isi faca rugaciunea timp de 40 de zile pentru ca atat ii trebuie corpului sa elimine asolut orice urma de alcool. deci intre rugaciuni nu este permis sa bei si daca bei nu iti faci rugaciunea! este limpede cat de flexibil este islamul!

  • Anonymous

    Draga Alexandra, va rog sa nu va (mai) luati de mine, cum nici eu nu m-am (mai) luat de dvs.Si va rog nu imi (mai) rastalmaciti cuvintele pe care le-am spus ca NU V-AM FACUT “STANCA DE NISIP” ci am spus ca v-am “CLATINAT stanca de nisip”, ceea ce nu este totuna.Ceea ce inseamna este ca asa zisa “religie a pacii” pe care o aveti nu este nicidecum asa ceva, ci doar o minciuna gogonata de adormit copii (si nici pe aia).Religia dvs. nu inseamna iertare, mila, blandete, bunatate, nici macar toleranta, nici atat!Oricum, stiu ca nu veti recunoaste, asa cum ati facut-o pana acum, dar aceasta este diferenta dintre noi crestini “rai” ca va toleram si dvs. v-o luati in cap.Daca nu exista crestini buni, ci numai “rai”, ce mai cautati aici?Suntem “rai” nu vrem sa schimbam “rautatea noastra”pe “bunatatea dvs”.Lasati-ne in pace, ca nu avem nevoie de scandal!!!Vad, oridecateori discutam si ne spunem parerea diferit, dvs,. sariti la cearta.Va deranjeaza ca vorbim diferit de dvs.?Si , sper sa nu incepeti iar cu “saracuta”, ca nu (mai) merge.
    Domnul sa aiba mila de dvs.!

  • Anonymous

    Alexandra, haideti sa facem un exercitiu de memorie.Cred ca (inca) mai sunteti romanca, si mai mult de atat, cred ca sunteti OM(femeie)….lucru care conteaza foarte mult.Cred ca va aduceti aminte de orele de istorie, de istoria Romaniei actuale, de istoria principatelor romanesti, si de asemenea, de luptele avute cu turci.Nu voi vorbi aici, de alte tari sau oameni, desi putem mentiona si tatari, dar de data aceasta vom vorbi (doar) de turci, cei care din secolul 14 pana in secolul 20 ne-au cotropit tara, ne-au rapit fetele si feciori, ne-au ucis domnitori, ne-au parjolit tara, ne-au jefuit, ne-au daramat bisericile, TOATE IN NUMELE LUI ALLAH, LUCRUL PE CARE NU IL PUTETI NEGA, SI PE CARE ISTORIA EUROPEI IL MENTIONEAZA, numind Tara Roamneasca, “Poarta Europei”.Niciodata, dar nicodata NOI(stramosi nostri) nu am trecut la ei, in niciun NUME, nu i-am atacat, insa am fost atacati, pe propiul nostru teren!Istoria noastra s-a scris cu sange, cu lacrimile mamelor despartite de copii, cu oftarile vaduvelor si orfanilor…
    Si acum va spun: TOATE S-AU FACUT CU SCOPUL ISLAMIZARII, PAGANIZARII NOASTRE DE CATRE TURCI CARE VENEAU CA PUHOIUL IN NUMELE LUI ALLAH…. SA VA CRED CA ACEASTA ESTE “RELIGIA ADEVARATA” CARE INDEAMNA SA UCIZI CU BARDA SI LA ORA ACTUALA, DOAR PENTRU CA NU VREI SA CREZI CA EI?ACEASTA ESTE RELIGIA ADEVARATA CARE (INCA) OMOARA PENTRU NUMELE ONOAREI, PENTRU REFUZUL UNEI CASATORII………PENTRU CA, CREZI IN HRISTOS???
    ISLAMUL S-A IMPUS ACOLO UNDE NU ERA EDUCATIE, DE UNDE SI POPULATIA LA ORA ACTUALA ESTE  APROAPE ANALFABETA, INSALUBRA….CU CONDITII PRIMITIVE??
    ISLAMUL S-A IMPUS  CU VIOLENTA SI FORTA, ESTE EGAL CU VIOLENTA!!!
    GANDITI CINSTIT, NU CU INIMA, CI CU MINTEA SI VETI VEDEA REALITATEA….REALITATEA!!!!

  • Anonymous

    ma fata ce ai? cand m-am certat eu cu tine? tu te-ai certat cu mine,tu ai impresia ca imi bat joc de tine,esti sensibila! nu ma intereseaza ce vrei tu sa schimbi,normal ca nu voi recunoaste ce baliverne scornesti tu acolo,stiu destul d bine ca urasti islamul si din prea multa ura ai devenit ingamfata,aroganta.nu iti mai apara religia atat,ca este un dezastru mondial,s-a ales praful de crestinism! degeaba incerci sa ma faci sa cred ca nu e asa,ca vad cu ochii mei zi de zi in ce hal s-a ajuns din cauza asa zisilor crestini nemilosi,criminali! sincer nici eu nu sti e mai caut aici,am zis de atatea ori ca ma retrag,dar sunteti un virus,o boala! o fi ca religia ta indeamna la bunatate,la iertare? aha,de aia a ajuns in stadiul in care a ajuns religia ta,e vai si amar! ce ineamna ca mi-ai clatinat stanca de nisip? ce pot sa inteleg din asta? vorbeste in termeni moderni nu taraneste,ca nu te inteleg? ma doare capul de jugnirile sau cuvitele de batjocura spuse de tine,mi-e egal! imi esti indiferenta,in tot ce spui despre islam,eu stiu mai bine cum este defapt,chit ca arati tu o fata pe care niciun musulman nu o va recunoaste pt ca tu esti imptriva islamului,dar fi atenta la miile de ”crestini” care isi dau seama ca erau in intuneric,care si-au dat seama ca megand pe drumul crestinilor merg spre pierzanie,pentru mine esti un o ratacit,la fel ca toti crestinii,sunteti rataciti si nu mai e cale de intoarcere!

  • Anonymous

    tu ai impresia ca ma interseaza ce faceau turcii,tatarii,paganii pe vremea aia? un musulman este mai destept decat tine,pentru ca i se da libertatea si are obligatia sa studieze! islamul nu s-a impus cu forta si violenta scrie clar in Coran ca nu este silire la credinta,egal ce parere ai tu!

  • Anonymous

    Alexandra: special pentru dvs., nu am de gand sa va (mai) raspund la insulte,nici la rastalmaciri, ca vad ca nu intelegeti nimic, iar limbajul dvs lasa de dorit, depasind limita bunului simt!V-a infuriat, asa-i?LASA CA VA TRECE!Realitatea doare mult!Toate cele scrise sunt confirmate de site-urile musulmane, pe care , din intamplare le-am citit si eu, asa ca nu sunt usor de intimidat!
    1.turci nu erau paganii, erau muslmanii, studiati istoria care va contrazice!
    2.islamul s-a impus cu sabia, insusi Mahomed a facut acest lucru, o confirma istoria, si toti cei ce sunt sinceri!
    Uite ce va spune Biblia, chiar daca va intereseaza, chiar daca nu:1.Stiti bine lucrul acesta, preaiubitii mei frati! Orice om sa fie grabnic la ascultare, incet la vorbire, zabavnic la manie; (Iac.1:19) -religia dvs. nu va invata niciodata asa ceva!Ar fi culmea, la felul cum vb sa cred ca sunteti calmaaaa…….hahaha2.Dar Eu va spun: sa nu va impotriviti celui ce va face rau. Ci, oricui te loveste peste obrazul drept, intoarce-i si pe celalalt. (Mat.5:39)-asa ceva nu exista in religia muslmana, cum poate sa intoarca musulmanul obrazul, si cui????crestinilor.Doamne fereste, daca putem sa ii omoram in casele lor, ca sunt citez de la dvs.”dezastru mondial”, ce bine ar fi!Daca nu ne-ar ajuta Domnul Dumnezeul nostru, Iehova Elohim, Emanuel(Dumnezeu este cu noi!)am fi praf asa cum doriti!Unul, ateu, Voltaire, spunea ca in o suta de ani va disparea crestinismul, la o suta de ani casa lui a ajuns librarie crestina de distribuire a Bibliei!Ce ironie!!!!Da, asa doriti voi, sa ne distrugeti, ura si veninul care vi-l varsati aici, dovedeste asta,si asa scrie si coranul dvs., va este greu sa recunoasteti, dar Domnul nu doreste decat “ca toti oamenii sa vina la pocainta”Si chiar daca sunt “ratacita” pentru tine, pentru Domnul meu, sunt mantuita prin har si prin credinta in El!

  • Gigel

    Islamul nu s-a impus cu forta,DOAR  A TAIAT  capul celor care nu vroiau sa se converteasca la Islam  .
    Se vede cat de destepti sunt musulmani ,la ce nivel se dezvoltare sunt tarile lor si la ce nivel tarile  europene si America ?
     

  • Anonymous

    Alexandra, de asemenea am cautat, sa vad pe cei ce au citit coranul in limba araba si, am ramas uimita de faptul ca multi afirma ca, coranul a fost tradus gresit, si asta de teama legilor tarii respective (in cazul nostru, Romania), deoarece in orginal  se vorbeste de violenta pe fata, de uciderea crestinilor si a evreilor, de statutul femei care nu e diferit de cel al unui animal, de viata lui Mahomed, care nici pe departe nu a fost sfant, ci un criminal egal cu Hitler si Stalin, un pedofil si poligam.De asemenea violenta lui Mahomed a sters orice urma de civilizatie preislamica, pastrandu-i doar pe aceia care s-au convertit la islamism, care i s-au supus de frica.Tot acestia afirma ca in islamism esti indoctrinat si o cred, cand eu personal am vazut pe internet cum copii erau pusi sa bea apa cand nu invatau din coran!!!
    http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/why_i_left_islam.htm 
    http://www.answering-islam.org/Testimonies/index.html 
    http://inthenameofallah.org/Deception%20by%20Translators%20of%20the%20Quran.html 

  • Anonymous

    egal ce parere aveti dragi mei antiislamisti imi este egal,islamul nu va disparea din cauza voastra ba chiar mai mult va creste in adepti,fiti siguri ca religia voastra dezastruoasa va disparea! eu sunt sigura !

  • Anonymous

    inteigenta ta lasa de dorit! nu m-ai infurat,ti-a zis ca imi esti egala cu zero,cu nimic,nu insemni nimic,esti praf la fel ca oile ale!

  • Anonymous

    Alexandra, ma bucur ca sunt OAIE si nu CAPRA:)), cat despre inteligenta nu mi-ati masurat-o dvs. ca sa vedeti ce si cum este, asa ca tineti-va parerile pentru dvs….
    Biblia vorbeste foarte frumos de oi, dar de capre nu(alea trebuie sa se pocaiasca daca vor sa aiba ce au oile)
    Voi sunteti oile Mele, oile pasunii Mele, si Eu sunt Dumnezeul vostru, zice Domnul Dumnezeu.” (Ezec.34:31) 
    Eu sunt Pastorul cel bun. Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine, (Ioan.10:14)
    Dar voi nu credeti, pentru ca, dupa cum v-am spus, nu sunteti dinoile Mele. (Ioan.10:26)
    Oile Mele asculta glasul Meu; Eu le cunosc, si ele vin dupa Mine. (Ioan.10:27)
    31. Cand va veni Fiul omului in slava Sa cu toti sfintii ingeri, va sedea pe scaunul de domnie al slavei Sale.Toate neamurile vor fi adunate inaintea Lui. El ii va desparti pe unii de altii cum desparte pastorul oile de capre;si va pune OILE LA DREAPTA, iar CAPRELE LA STANGA LUI. Atunci Imparatul va zice celor de la DREAPTA LUI: “Veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Imparatia care v-a fost pregatita de la intemeierea lumii.Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut; am fost strain, si M-ati primit;am fost gol, si M-ati imbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost in temnita, si ati venit pe la Mine.”Atunci cei neprihaniti Ii vor raspunde: “Doamne, cand Te-am vazut noi flamand si Ti-am dat sa mananci? Sau fiindu-Ti sete si Ti-am dat de ai baut?Cand Te-am vazut noi strain si Te-am primit? Sau gol si Te-am imbracat?Cand Te-am vazut noi bolnav sau in temnita si am venit pe la Tine?”Drept raspuns, Imparatul le va zice: “Adevarat va spun ca, ori de cate ori ati facut aceste lucruri unuia din acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie Mi le-ati facut.”Apoi va zice celor de la STANGA LUI: “Duceti-va de la Mine, blestematilor, in focul cel vesnic care a fost pregatit diavolului si ingerilor lui!Caci am fost flamand, si nu Mi-ati dat sa mananc; Mi-a fost sete, si nu Mi-ati dat sa beau;am fost strain, si nu M-ati primit; am fost gol, si nu M-ati imbracat; am fost bolnav si in temnita, si n-ati venit pe la Mine.” Atunci Ii vor raspunde si ei: “Doamne, cand Te-am vazut noi flamand, sau fiindu-Ti sete, sau strain, sau gol, sau bolnav, sau in temnita, si nu Ti-am slujit?”Si El, drept raspuns, le va zice: “Adevarat va spun ca, ori de cate ori n-ati facut aceste lucruri unuia dintre acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie nu Mi le-ati facut.”Si acestia vor merge in pedeapsa vesnica, iar cei neprihaniti vor merge in viata vesnica.”

  • Anonymous

    Mass-media savurează cu lăcomie felul în care
    suntem tratați în fiecare colț al acestui pământ; și zi de zi ne lovim
    de aceste “ritualuri”, iar mulți dintre noi le trecem cu vederea, precum
    niște păpuși mecanice și triste. Înainte, niciodată credința noastră
    colectivă nu a fost atât de scăzută. “Sunteți cea mai bună comunitate care s-a ivit pentru oameni. Voi
    porunciți ceea ce este drept și opriți ceea ce este nedrept și credeți
    în Allah. Dacă oamenii Scripturii ar fi crezut, ar fi fost bine pentru
    ei. Printre ei sunt și credincioși, dar cei mai mulți dintre ei sunt
    nelegiuiți.” “Ṣi când totul va fi hotărât, va zice Sheitan: «Allah v-a făcut vouă o
    făgăduință adevărată. V-am făgăduit și eu, însă eu nu mi-am ținut
    cuvântul dat vouă. Eu nu am avut nicio putere asupra voastră, decât că
    eu v-am chemat, iar voi mi-ați răspuns. Deci nu mă mustrați, ci
    mustrați-vă pe voi înșivă! Eu nu vă pot fi de nici un ajutor, și nici
    voi nu-mi puteți fi de nici un ajutor. Eu mă socotesc nevinovat de
    faptul că voi m-ați făcut cândva asociat [al lui Allah]!» Nelegiuiții
    [politeiștii] vor avea parte de osândă dureroasă.” “Spune: «Cine este cu cea mai mare mărturie?» Spune: «Allah! El este
    Martor între mine și între voi și mie mi-a fost revelat acest Coran,
    pentru ca să vă previn cu el pe voi și pe aceia la care va ajunge». Și
    oare voi mărturisiți că alături de Allah mai sunt și alți dumnezei?!
    Spune: «Nu mărturisesc!» Spune: «Numai El [este un singur Dumnezeu] și
    eu nu recunosc asociații pe care Îi faceți voi [lui Allah]!»”

  • Anonymous

    Multumesc, Alexandra, multumesc de “compliment”.
    Biblia spune:
    Cine isi bate joc de sarac(semenul sau), isi bate joc de Cel ce l-a facut(adica de Dumnezeu); cine se bucura de o nenorocire, nu va ramane nepedepsit. – (Prov.17:5) 
    Dar Eu va spun: sa nu va impotriviti celui ce va face rau. Ci, oricui te loveste peste obrazul drept, intoarce-i si pe celalalt. (Mat.5:39) 
    Dar Eu va spun: iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc, (Mat.5:44)
    “…binecuvantati pe cei ce va blestema, rugati-va pentru cei ce se poarta rau cu voi. (Luc.6:28)”
    Domnul sa te ierte!

  • Gigel

    Cand nu ai raspunsuri ,incepi sa spui poezii .
    Nu este lucrarea mea sa distrug Islamul ,este lucrarea lui Dumnezeu sa distruga religia unui “profet ” a carui cea mai mare placere au fost femeile  ,s-a casatorit de cel putin 15 ori si a consumat mariajul cu cel puti 13 femei 

  • Anonymous

    mai omule esti sigur tu de ce susti??? tu sti cev macar o idee sa ai despre viata adevarata a lui Mohammed,inafara de postiile care vi le baga massmedia in creier? sti tu ca Dumnezeu vrea sa distruga o rligie a unui rofet? sti tu sigur asta? ai vorbit cumva cu Dumnezeu? nu prea cred ca Allah Preainaltul se coboara la nivelul tau sa-ti vorbeasca tie! ii treaba lui de cate ori s-a casatorit,nu te intereseaza pe tine ce facea el cu viata lui personala!

Previous post:

Next post: