Unica cale sigură spre Paradis potrivit islamului

by PREOT TEODOR on December 30, 2011 · 25 comments

Islamul nu oferă o nădejde sigură spre cer nici unuia din urmaşilor săi. Nici un musulman nu este sigur de veşnicia sa. Toţi speră, că în ziua judecăţii, poate, poate, faptele lor bune se vor dovedi a fi mai multe pe cântar decât cele rele şi aşa vor ajunge şi ei în cer.

Totuşi dacă ai fi sincer cu tine însuţi, ai recunoaşte că fiecare om este un păcătos şi este imposibil ca prin puterea sa să facă mai multe fapte bune decât rele. Dacă nu-mi dai dreptate , atunci haideţi să facem un test: Câte fapte bune poţi face timp de o zi ? Dacă eşti musulman, vei spune că te rogi de 5 ori în zi. Bine, să admitem că o faci. Însă o faci tu chiar în fiecare zi de 5 ori ? Dacă eşti sincer, vei recunoaşte că nu totdeauna se primeşte. Ştiu ce vorbesc şi sunt mai mult decât sigur, că procentul celor ce se roagă exact de 5 ori în zi este unul foarte şi foarte redus. Dar să admitem că te rogi de 5 ori în zi. Apoi ce fapte bune ai mai putea face ? Să citeşti Coranul şi poate să mai faci ceva milostenie. Să posteşti, dar aceasta o faci doar într-o singură lună în an. Dar câte fapte rele faci în fiecare zi ? De câte ori pe zi te mânii ? De câte ori în zi te vizitează gânduri rele ? Câte gânduri ? Le-ai numărat ? Le poţi duce numărul ? De câte ori în zi nu faci ceea ce trebuie să faci ? Ştii că păcat nu este numai ceea ce  faci, dar poate fi şi ceea ce tu nu faci. Dumnezeu spune că “dacă ştii să faci binele şi nu-l faci, atunci săvârşeşti un păcat”. De câte ori în zi, ai prilejul să faci bine, dar nu faci ? Apoi, câte păcate mai sunt pe care numai tu şi Dumnezeu le ştie…? Fii sincer şi priveşte în inima ta şi vezi ce se află acolo ?  Acum dacă le însumezi pe toate acestea, ce fel de fapte ar fi mai multe ? Într-un final este imposibil să fii socotit demn de a intra în Paradis în ziua aceea. Cu alte cuvinte, islamul nu lasă nici o cale sigură urmaşilor săi spre Cer… decât una singură. Care este acea cale sigură spre cer în islam ?

Războiul sfânt

Jihadul este războiul sfânt împotriva tuturor celor ce se împotrivesc răspândirii islamului sau împotriva celor ce nu acceptă islamul. Toţi musulmanii care mor în acest război sfânt, au siguranţa sută la sută că ajung în cer. De ce ? Pentru că Allah în Coran, o altă cale sigură spre paradis nu a lăsat musulmanilor decât Jihadul. Uite ce spune Coranul;

۞ Să lupte pentru calea lui Dumnezeu cei care îşi vând Viaţa de Acum pe Viaţa de Apoi! Celui care luptă pentru calea lui Dumnezeu, fie că va fi ucis, fie că va fi biruitor, îi vom da o mare răsplată. (Sura 4:74)

Nu se pune la îndoială, ci se spune sigur, că cel ce luptă pe calea lui Dumnezeu, va primi o răsplată mare. Răsplata despre care vorbeşte Allah aici în aceste versete, se referă anume la posibilitatea de a  merge în Paradis. Un alt verset din Coran mai spune musulmanilor aşa:

Doar trimisul şi cei care cred se războiesc cu bunurile şi făpturile lor, aceştia vor avea cele mai bune lucruri. Aceştia vor fi fericiţi! (88)
Dumnezeu le-a pregătit Grădini pe sub care curg râuri, unde vor veşnici. Aceasta este fericirea cea mare! (Sura 9:88-89)

Cine va avea parte de grădinile paradisului ? Doar trimisul (Mahomed) şi cei ce se războiesc în războiul sfânt. Alţii nu au şanse.

Doctorul în teologie islamică dl Mark A. Gabriel în cartea sa “ Islamul şi Terorismul” ne dă o informaţie foarte interesantă cu privire la moartea musulmanilor în timpul Jihadului . El scrie aşa:

Atunci când un musulman luptând pentru islam moare, trupul lui este îngropat într-un mod deosebit. De obicei, atunci când moare un musulman de rând, trupul lui este spălat şi îmbrăcat în haine de sărbătoare ca şi cum el s-a pregătit să meargă la moschee. Însă cei ce mor în timpul Jihadului(războiul sfânt) ei sunt îngropaţi aşa cum au fost omorâţi. Sângele de pe trupurile lor le dă o mare trecere înaintea lui Allah. Musulmanii cred că îngerii se atârnă cu un respect deosebit faţă de aceşti oameni. (“Islam şi Terorismul” pagina 29)

În concluzie, religia ce pretinde a fi a păcii, nu dă altă cale sigură spre Cer, decât calea războiului. Pare prea de tot pentru noi şi poate nu ne vine a crede că musulmanii au o astfel de religie. Totuşi aceasta este unica speranţă sigură pe care Coranul o lasă urmaşilor săi. Prin urmare înţelegem de ce teroriştii musulmani sunt gata să lase ţara, familiile şi copii lor, şi să meargă  să lupte în numele lui Allah de dragul islamului. Ei nu sunt slabi la minte, aşa cum îi cred unii, ci cei mai mulţi din ei, doresc sincer să fie siguri că vor ajunge în paradis. Acolo unde potrivit islamului îi aşteaptă râuri de vin, multe virgine şi unde puterea sexuală a unui bărbat va fi de o sută de ori mai mare.
Fie ca lumina adevărului Dumnezeului nostru să lumineze mintea şi viaţa oricărui musulman.

Trimite prietenilor tăi:

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
Share to Yandex
  • Alyn C.

    Cuvantul “jihad” asa cum l-ati explicat dumneavoastra, este sensul clasic al jihadului. Dar mai nou, a aparut intelegerea mult mai profunda din partea musulmanilor cu privire la aceste versete din Coran, care presupune ca jihadul este un termen care desemneaza razboiul cu tine insuti!
        Hmm… Sunt si alte moduri de a demonstra cat de gresita este aceasta intelegere, dar citind Sura 4:47 din articolul dumneavoastra, mi-am dat seama ca jihadul modern pune doua probleme:
      1. “fie ca va fi ucis, fie ca va fi biruitor”(Sura 4:47) >acel “va fi” presupune ceva din afara ta insuti                    implicit; poate cineva va veni sa spuna ca se poate sa fi ucis de nimeni altul decat Seitan, dar asta ridica o noua problema:
      2.daca vei ucis de Seitan, sunt sigur ca vei ucis spiritual, iar a fi ucis spiritual inseamna ca Seitan te-a castigat cumva de partea lui, ceea ce in nici un caz nu implica ca vei intra in cer, si deci contrazice direct “ii vom da o mare rasplata”
    Deci in concluzie, doar din acest verset este cam greu sa crezi ca jihadul este un razboi spiritual, mai degraba decat unul fizic, asa cum reiese destul de clar din Coran, dar si din faptele profetului Mohamed!

  • Anonymous

    „Şi nu vă ucideţi voi înşivă! Allah este Îndurător cu voi!”

  • Anonymous

    Paradisul are o valoare imensă, iar o persoană nu îl poate câștiga numai
    datorită rugăciunilor și faptelor sale, ci numai prin mila și îndurarea
    lui Allah Preaînaltul.

  • Anonymous

    “«Nimeni nu va intra în Paradis doar datorită faptelor sale.»
    Companionii au întrebat: «Nici măcar tu, Trimis al lui Allah?» El a
    spus: «Nici măcar eu, doar dacă Allah mă binecuvântează cu îndurarea
    Sa.»”

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Mă bucur că ați ajuns să înțelegeți că nimeni nu va intra în Paradis datorită faptelor. Dar nu tot islamul învață că faptele bune și cele rele vor fi cântărite ? Dacă nimeni nu va intra datorită faptelor, atunci, de ce mai trebuie să te stărui să citești namozul de 5 ori în zi, să faci milostenie, și multe altele ?

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    dragă Alexandra,

    v-aș mai ruga ca atunci când faceți referire la hadise sau Coran, să dați și referința. Mulțumesc.

  • Anonymous

     faptele vor fi judecate,nimeni nu are puterea sa plateasca pretul intrarii in Paradis,era o data un om care statea pe un munte si se ruga non-stop si Il pomenea pe Allah,si cand a murit,Allah L-a intrebat cum crede ca a putea intra in  Paradis,datorita faptelor sau prin mila Lui.acesta i-a raspuns,ca datorita faptelor lui,atunci Allah l-a aruncat in Iad,si l-A mai intrebat o data si tot asa a raspuns,si a treia oara tot asa s-a intamplat,si pana la urma a raspuns ca datorita milei imense a Lui Allah va putea intra in Paradis!

  • Anonymous

    Da domnule Teodor nimeni nu va intra in rai doar datorita faptelor lui ci si cu voia si mila lui Allah (swt). dar asta nu insemna ca trebuie sa neglijam indatoririle pe care le avem, sa nu ne mai facem rugaciunile sau nu mai dam milostenie etc. daca noi neglijam aceste lucruri sau le facem doar ptr ca suntem obligati intr-un fel sau altul de catre cei din jur… si nu le facem din suflet, inima si din dragoste ptr Allah (swt). atunci noi cum am putea astepta ca Allah (swt) sa aiba mila de noi? cum am putea sa asteptam sa ne primeasca “cu bratele deschise” o daca ce noi i-am intors spatele? cum am putea astepta mila o data ce noi nu am avut mila? si as putea sa continui asa foarte mult de acum inainte…

  • Anonymous

     ai dreptate sora asa este nimeni nu va intra in Paradis datorita faptelor sale ci doar prin voia Lui Allah Preainaltul,sti ce a zis Omar,companionul profetului? Daca toata lumea ar intra in Paradis si unul singur nu ar intra acela sunt eu,si tinem cont de faptul ca Omar,Allah sa fie multumit de el,era unul dintre cei mai credinciosi oameni. Allah sa-ti calauzeasca pasii!

  • Gigel

    Dar ai siguranta ca Allah te vrea in Paradis ?

  • Anonymous

    dar dvs aveti siguranta asta? eu incerc in fiecare moment din zi si din noapte sa fac ceea ce Allah(swt) ne-a spus prin sfantul coran. Am toata increderea in Allah(swt) fara ajutorul si voi lui nu as putea face nimic!!! am speranta ca voi intra in rai cu mila lui Allah (swt) si prin faptele,intentile mele

  • Anonymous

    asa este draga sora, Allah sa va protejeze de intuneric pe tine si famila ta si pe toti fratii nostri

  • Anonymous

     nu am siguranta ci am incredere ca vrea tot ce-i mai bun pentru tabara Lui,imi pun toata increderea in El,si sper ca imi va ierta pacatele,si ma va accepta in Imparatia Sa prin Mila Lui imensa,am incredere cand imi spune in Nobilul Coran,ca orice pacat El poate ierta oemnirii,doar acela de a-i face semeni nu Il iarta,ba chiar mai mult Il uraste,si tocmai asta nu fac,ceea ce voi faceti si inca destul de bine,va rugati la ”sfintii” lui peste in loc sa va rugati Lui Dumnezeu,ii faceti partasi,desi spune sigur ca nu are,ca este Unic

  • Anonymous

     nu este redus procentul celor ce se roaga de 5 ori pe zi,fiecare musulman este obligat sa-si faca rugaciunile la ore bine stabilite de 5 ori pe zi,si daca dintr-un motiv sau altul nu reuseste sa-si faca la timp rugaciunea,are timp sa recupereze pana la urmatoarea,nu ca voi ca nu faceti nimic sa recuperati rugaciunile unii dintre voi,defapt cei mai multi nici nu isi fac rugaciunea,nici nu spun in numele Lui Dumnezeu cand se pun la masa,nu multumesc lui Dumnezeu pentru masa,cand plecati pe undeva nu spuneti in numele Lui Dumnezeu,spuneti ”sper sa am noroc” daca vi se intampla ceva frumos sau castigati ceva spuneti ca aveti noroc,nu va ganditi ca acel ceva care l-ati castigat este de la Dumnezeu si prin orice lucru din zi sau din noapte va pne la rpoba cu bune si cu rele sa va testeze credinta, suntem foarte diferiti de voi crestinii,noi facem totul in numele Lui Allah,spunem de fiecare data cand bagam ceva in gura in numele Lui Allah,daca ni se intampla ceva spunem ca asa a fost voia Lui Allah,si ii multumim pentru tot bun sau rau, nu spuneti ce nu stiti,ca confundati mult lucrurile,confundati practicile noastre cu ale voastre.

  • Gigel

    Am aceasta siguranta doamna Ioana ca Dumnezeu ,asa cum s-a revelat in Biblie nu doreste moartea pacatosului ci salvarea lui .
    Dumnezeu nu calauzeste pe nimeni pe o cale gresita asa cum o face Allah 
    35 :8 ……Dar
    Allah duce in ratacire pe cine voieste El si calauzeste pe calea cea bune pe
    cine voieste El.10:25 Allah cheama
    la casa pacii(paradis,rai) si-l calauzeste pe cel pe care voieste el pe un drum
    drept  Eu inteleg ca sunteti foarte religioasa si va dati toate silintele sa fiti placuta ,dar daca Allah nu vrea sa va conduca pe calea cea buna ?
     

  • Gigel

    Este o contradictie in ceea ce spui : spui ca ai incredere si apoi spui “sper ” ceea ce nu arata incredere ,cand speri ceva asta nu arata incredere ci mai mult doar dorinta.

    4:48 Allah nu iarta sa i se faca vreun partas .Afara de aceasta El iarta cui voieste
     
    Chiar daca nu ii faci “partasi ” allah nu iarta decat cui voieste ,daca nu vreasa-ti ierte ?

    Cine te-a pacalit pe tine sa crezi ca noi ne rugam la sfinti ? 
    Nu te lasa pacalita . 

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    În primul rând, arătați-mi unde aici pe site ați văzut să învăț pe cineva să se roage la sfinți sau să spună și să creadă în noroc și nu în Dumnezeu ? Cu privire la practicile dvs, credeți că ele vă fac mai bună ? Și apoi v-aș mai întreba, de unde știți ceea ce fac alți musulmani, odată ce i-ați întâlnit doar de câteva ori și atunci pentru un timp foarte limitat? Deci cum puteți spune ce fac alții, când dvs nu ați fost martoră la aceste lucruri?

  • http://crestinism-islam.com Preot Teodor

    Dragă Ioana,
    Dumnezeu este un Dumnezeu Milos, dar nu trebuie să uităm că El este și un Dumnezeu drept. Dacă El este drept, atunci nu poate trece cu vederea păcatul. Păcatul rămâne păcat și dacă Dumnezeu este Drept, atunci El trebuie să pedepsească păcatul. Dacă nu pedepsește, atunci nu mai este un Dumnezeu drept. Acum, dacă spui că speri ca El să aibă milă; spune-mi pe ce bază ar trebui El să aibă milă de tine ? Dacă ai dori ca El să-ți ierte păcatul și astfel sa aibă milă de tine, atunci, ne întoarcem la aceeași întrebare: “Pe ce bază?”. Îți dă Coranul vre-o bază potrivit căreia Dumnezeu să-ți ierte păcatul ? Dacă da, care ?

  • Anonymous

    Allah (swt) prin sfantul coran ne avertizeaza de cele ce se vor intampla in urma faptelor noastre, daca el ne-ar dori chinuri nu ne-ar mai fi avertizat ne-ar fi lasat pieiri.
    Allah (swt) ne spune foarte clar prin acest verset 4:56 
     Cei ce nu cred in Versetele Noastre (coranul), pe aceia ii vom lasa sa arda in foc si de fiecare data cand pieile  lor se vor coace, le vom schimba cu alte piei, ca sa guste chinul! Allah este puternic si intelept. 

  • Anonymous

    domnule teodor aveti perfecta dreptate dumnezeu nu este doar un dumnezeu milos este un dumnezeu drept. am sa va spun un hadis si sper sa ganditi la ce spune in el cred ca este un raspuns.

    Abu Huraira ( Allah fie multumit de el)  a relatat: 
    „L-am auzit pe Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) spunând: «Primul dintre oamenii a căror situaţie va fi decisă în Ziua Judecăţii va fi cel care a murit ca martir. El va fi adus în faţă. Allah îi va face cunoscute binecuvântările Lui (dăruite lui în timpul vieţii). Bărbatul le va recunoaşte. Apoi Allah îl va întreba: «Ce ai făcut cu ele?». El va răspunde: «Am luptat pe calea Ta până când am murit ca martir». Allah va spune:  «Minţi. Ai luptat numai ca să fii numit un luptător neînfricat», şi s-a spus, Apoi va porunci împotriva lui. Astfel, el va fi tras de faţă şi aruncat în Iad. Al doilea va fi un bărbat care a studiat ştiinţa . Apoi, el i-a învăţat mai departe pe alţii şi a recitat Coranul. El va fi adus (pentru judecată). Allah îi va aminti de favorurile Lui (pe care le-a revărsat din abundenţă asupra sa în timpul vieţii). El va recunoaşte (că s-a bucurat de ele în această viaţă). Apoi, Allah îl va întreba:  «Ce ai făcut cu ele?». El va răspunde: «Am dobândit cunoştinţe  şi le-am împărtăşit  şi, de asemenea, am recitat Coranul de dragul Tău». Allah va observa: «Ai minţit, deoarece tu ai dobândit cunoştinţe pentru a fi renumit ca savant şi ai recitat Coranul pentru a ţi se spune Qari (cel care recită Coranul conform regulilor) şi s-a spus ». Apoi va porunci împotriva lui. Astfel, el va fi tras de faţă şi aruncat în Iad. Al treilea va fi un bărbat pe care Allah l-a făcut foarte bogat şi căruia i-a dăruit orice fel de avere. El va fi adus pentru judecată. Allah îi va aduce la cunoştinţă darurile Sale pe care i le-a oferit în timpul vieţii. El le va recunoaşte. Apoi, Allah îl va întreba: «Ce ai făcut cu ele?». El va răspunde: «Nu am lăsat nicio modalitate în care Îţi place să fie cheltuiţi banii fără  să îi fi cheltuit de dragul Tău». Allah va spune:  «Minţi. Ai făcut acestea să ţi se spună generos (în societate); (şi s-a spus.  Acum nu meriţi altceva în Viaţa de Apoi decât Iadul». Allah va porunci împotriva lui şi va fi târât cu faţa în jos şi apoi aruncat în Iad”.

  • Anonymous

    aici aveti un alt hadis

    Abu Sa‘id Al-Khudri (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat citându-l pe Profetul Muhammad (pacea  şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) care le-a spus companionilor lui: „Unul dintre oamenii din primele generaţii  sau de dinainte de voi a spus ceva  şi anume că Allah l-a binecuvântat cu bogăţie şi copii. Când moartea s-a apropiat de el, şi-a întrebat copiii: «Cum am fost ca tată?». Ei au răspuns: «Ai fost cel mai bun tată». El a spus: «Nu am păstrat şi nici nu am îndeplinit vreo faptă bună pentru Allah. Dacă Allah mă va prinde, El mă va pedepsi. Deci fiţi atenţi! Când voi muri, ardeţi-mă până când voi deveni ca un tăciune, apoi făceţi-măpulbere şi împrăştiaţi-mi (cenuşa în aer) într-o zi furtunoasă»”. Profetul (pacea  şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „A făcut legământ cu copiii săi şi apoi a murit. Ei i-au respectat voinţa  şi i-au răspândit cenuşa în aer într-o zi furtunoasă. Allah Atotputernicul şi Gloriosul a spus: «Fii!» şi el a fost întrupat în faţa Lui. Allah Preaînaltul l-a întrebat: «O, slujitorul Meu! Ce te-a determinat să faci ceea ce ai făcut?». El a răspuns: «A fost frica faţă de Tine (aşa că am vrut să nu apar în faţa Ta)»”. Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a adăugat: „Allah Preaînaltul l-a răsplătit cu Îndurarea Sa”; Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus a doua oară: „Allah nu l-a pedepsit”

  • Anonymous

     nu am spus ca ii invatati sa creada in sfinti,nu mintiti! voi urmati traditiile batranilor,cu superstitii,cu vraji,nu urmati invataturile Invatatorului Isus,asa cum era numit! pai dl teodor,ma interesez,de acolo vad practicile musulmanilor,citesc pe rupte ca sa stiu cum trebuie sa fie un musulman mumin! iau hadithurile si le citesc mereu si vad practicile profetului Mohammed si de acolo invat cum trebuie sa ma comport!

  • Anonymous

     Assalamu aleykum draga surioara,vreau sa te anunt ca din octombrie incepe scoala islamica online,am vorbit ieri cu presedintele Asociatiei Musulmanilor din Romania,Kerim Engin,si mi-a spus ca vor sa faca si o televiziune ”TV ISLAM” se va numi,inca nu e gata studioul,dar in curand cu voia Lui Allah va fi gata,asta este foarte bine,pe langa cel mai mare site pentru musulmani,va fi si o scoala,si o televiziune. Allhamdullillah ca se intampla toate astea,asa va creste islamul,frumoasa noastra religie. Sa ne rugam la Allah Preainaltul sa fie totul in ordine sa reuseasca sa duca la bun sfarsit tot acest proiect. Allah sa fie cu tine draga sora si daca vrei iti pot da id-ul meu de mesenger sa mai vorbim mai multe acolo. Te pup draga surioasa si Allah sa te aiba in paza si pe familia ta deasemenea!

  • Anonymous

    wa aleykum salam draga sora iti multumesc mult ptr frumoasa veste pe care mi-ai dat-o, inshallah vor reusi sa duca la final minuatul proiect. mi-ar face o enorma placere sa vorbim pe mess. iti multumesc inca o data, si fie ca Allah (swt) sa primeasca eforturile acestor oameni care incearca sa faca aceste lucruri minunate ptr a ne ajuta sa fim mai aproape de Allah(swt) si sa itelegem mult mai bine islamul. Allah(swt) sa va aibe in pasa lui

  • Anonymous

     uite id-ul meu de messenger:quarasat@yahoo.com. mai pe seara sper inshaAllah sa pot intra sa vorbim mai multe. Asa este,sa speram ca Allah ne va ajuta sa ne crestem frumoasa religie,religia Lui,religia tuturor profetilor,sper sa ne putem intalni vreodata,inshaAllah. te pup si Allah sa-ti fie calauzitor in drumul tau spre obtinerea Paradisului!

Previous post:

Next post: